2012. június 9., szombat

Pillangó táska..


..mostanában szinte minden bejegyzésem pillangóval indul, de hát most van ideje..:))
Már pár hete elkészült ez a táska, csak elfelejtettem dokumentálni,nagyon szeretem színeit, mintáját..:)
Inkább a kisebb táskák csoportjába tartozik, de minden szükséges belefér/pénztárca, neszi, kulcs,telo, stb/ ha épp kirándulni, csavarogni indulunk..:)
Húzózárral záródik, kapott egy belső zsebet is, pántja állítható, simán vállon, vagy akár átvetve is hordható..:)

3 megjegyzés:

Kati írta...

Imádnám:) Nekem is van egy kis pillangós neszim, én is úgy varrattam, és hogy még érdekesebb legyen muffin formájú.
Pont találna hozzá ez a kistáska.

Csipkerózsika írta...

Kati:Klasz kis neszi lehet:)
Ha gondolod még szabad préda táska..:)

Csipkeherceg írta...

Nekem nagyon tetszik:-))

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers