2010. november 18., csütörtök

Karácsonyi játék!!





Mivel hamarosan itt a karácsony,úgy gondoltam játékot indítok .Két ajándék közül is választhattok! Egyik az itt látható ajtó dísz, foltvarrós technikával készült,méretei 18-14cm,plusz a szalag hossza.A másik pedig akik a meglepetéseket szeretik, "ajándék doboz".Ennek tartalmára csak sorsolás után fog fény derülni!
Szabályok szokásosak,hagyj itt üzenetet,írd meg melyik ajándékot választod,elérhetőséget,tedd ki blogodba játékot,és legyél rendszeres olvasom.Játék vége:három hét múlva,december 9 csütörtök éjfél!Játékra fel:)))

50 megjegyzés:

Tímel írta...

Hűűha! Meglepetés dobozt választom :)
Megyek is, kiteszlek a blogba :)

Tiffany-Andi írta...

Én szívesen megnyerném bármelyiket! Úgyhogy, elsőként szeretnék jelentkezni.

Bodnár Gréti írta...

Nincs blogom nem gond?Amúgy az ajándékdobozt választom!

Klaudia írta...

Én szeretnék játszani csak nem tudom hogy kell kirakni a blogomra segítesz???

batorba írta...

Mindegy mi, csak játszani!
A nyerés is mindegy, a játék a lényeg.:-)))
HÚÚÚ de jó fazonnak gondolom magam. :-))))A lényeg: JELENTKEZEM! Szép napot!!!!:-))))

diusbd írta...

Én is jövök!
Imádom a meglepiket, így azt választanám!

arszi írta...

Szia!
Szeretem a meglepetéseket így a dobozt választanám !!!
További jó készülődést az ünnepekre

Blogra fel :)

Szilvi

Erika írta...

Én is jelentkezem, mert szeretem a meglepetéseket!!!!:))
Nagyon szép alkotónapokat kívánok neked!!

csipkerózsika írta...

Örülök,hogy már ennyien jelentkeztetek:))
Klau:Hétvégén megmutatom ,hogy kell:)

Bernadett írta...

Jatszanek en is.:)Az ajandekdobozt valasztom.:)

Gaby Erika írta...

Én is játszanék, az ajándékdobozt választom. Amúgy az ajtódísz is csodálatos! :)

Monica írta...

Mivel mindenki a dobozt választja, ezért én az ajtódíszt! Hátha így növelem az esélyeim :)
Egyébként meg mindegy. Ügyi vagy, szép a szivecske!

Ancsika írta...

Nekem is a szivecske tetszik. Én úgysem tudnék ilyet varrni. Ez annyira "Csipkerózsikás"! Kell nekem!

norono írta...

Jaj de jó!
Nekem nagyon tetszik ez a szívecske, és bár furdal a kíváncsiság, mégis az ajtódíszt választanám!

Zsu írta...

Jövök én is!Ajándékdobozt választom!

Kera írta...

Én is szívesen játszanék, az ajándékdobozt választom.
http://szappankonyha.blogspot.com/
Köszönöm a lehetőséget :)

Évi (Vica) írta...

Én is szeretnék játszani. Az oldalsávban kitettem a játékod. És a meglepetést választanám :)

latinka írta...

Én is szeretnék játszani a dobozért.

CsákniR írta...

A dobozra nagyon kíváncsi vagyok.

emilil írta...

szeretnék játszani:)

H. Mária írta...

Én se maradhatok le. :))))

Németné Adri írta...

Szeretnék jelentkezni én is. Nagyon szép az ajtódísz is, de szeretem a meglepetéseket, ezért azt választom, ha nekem kedvez a szerencse.

Bodnár Gréti írta...

Most már van blogom úgyhogy kiteszlek!Ha van kedvetek nézzétek meg:www.gretiiikrea.blogspot.com

csipkerózsika írta...

Gréti:Köszi:) Nem tudtam blogod meg nyitni.Azt írja oldal nem található,esetleg nem elírtad ,vagy nem tudom mi lehet a gond...

Ancsika írta...

Szia Szilvi!
Gréti blogjának ez a helyes elérhetősége: http://gretiiikrea.blogspot.com/
Csak segíteni akartam :-)és kitett, én láttam! :-D

GhostGirl írta...

Én is szeretnék jelenkezni :) tetszik az ajtódísz,de meglepetés párti vagyok,úgyhogy inkább a meglepi :)

tideke írta...

Szia Csipkerózsika!

Játszanék én is, a meglepit jobban szeretem.

Álmodozz tovább!

E.

rozandi írta...

Szeretnék én is jelentkezni a meglepetésért. Köszi!

csipkerózsika írta...

Ancsika:Köszi,megtaláltam:))
Lányok:Nagyon örülök,hogy ilyen sokan jelentkeztetek már..:))

Cinella írta...

Szia!
Én is szeretnék Veled játszani! Mindkét ajándéknak örülnék, és bár nagyon szeretem a meglepetéseket, most az ajtódíszt választom. :-)
Cinella

Zsuzska írta...

Kedves Csipkerózsika !

Gyönyörű a szív, amit készítettél ! Viszont örök gyermekként én - ha a Mikulás is úgy akarja - a meglepi csomagot választanám :)

Köszönöm a lehetőséget !

betty írta...

Most ismerkedem foltvarrassal azt is neten tanulgatom igy barmit nyerek boldogga tesz.Koszonom a lehetoseget. betty

Böbilla írta...

Szeretnék én is játszani, nagyon szép a sziv,de nagyon kiváncsi vagyok a dobozra.

Tengelicleány írta...

Szeretnék játszani én is az ajándékdobozért. Szeretem a meglepetéseket! :)

Krisztina írta...

Nagyon tetszik ez a csupa karácsonyi színekből elkészített szív, de ha már karácsonyi játék, akkor én karácsonyi meglepetésdobozt szeretném választani.

Ennek örömére ki is teszem a játékodat a blogomba :)

N. írta...

A meglepi is meglepne, de a szív is jó, pláne, hogy a zöld a kedvenc színem. Ha nyernék... Noémi

Veronika írta...

Ringbe szállnék a szivecskés ajtódíszért!
Köszi A lehetőséget!
Vero

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Ha nyernék a meglepit szeretném :O)

Szegusz írta...

Szeretnék játszani a meglepetésért én is! :)
Egyébként nagyon szép az ajtódísz is!

Erzsébet írta...

Én is a meglepit szeretném, bár határozottan gyönyörű ez a szívecske!

Ildikó írta...

Jövök játszani! én még nem csináltam ilyet, de nagyon tetszik. A meglepit választanám:-))

Etti írta...

Én is szeretnék játszani Veled. :) Imádom a meglepetéseket, úgyhogy az ajándék dobozt választanám. :) További szép hétvégét.

Orsi írta...

még nem késő, remélem! Én a meglepiért játszanék:)

Ramimami írta...

Szeretnék játszani én is. A meglepi dobozt választanám, mert nagyon szeretem a meglepetéseket. Pedig a szívecske is gyönyörű.
Reklámot kiblogolom.

gabi írta...

Nincs blogom, de a dobozt szeretném.

Ari írta...

Szeretném én is a meglepidobozt!

lapappilon írta...

szia!
jövök játszani!
csábító a szívecske, csábító a meglepi doboz is...nehéz választani!
hűha.....szóval legyena szivecske...ajtódíszem még nincsen!:-D
eleget tettem a feltételeidnek!
minden jót!

Susu írta...

Szia!
Én a meglepetés dobozt választom! :)
Köszönet a csodás játékért! :)
Susu

Ba írta...

Addig tologattam a jelentkezést, míg majdnem lemaradtam. Pedig nagyon szeretem a meglepetéseket!

cskata írta...

upsz,ugye nem maradtam le? én is játszanék!! :)