2011. április 4., hétfő

Szülinapi játék velem!!!!:))

Hát igen, lassan egy évvel megint bölcsebb leszek, ennek örömére játékot hirdetek..:)

Ezért a táska fazonú kis-neszért lehet  pályázni..:)
Amit tudni lehet róla: a virág mintás anyag újrahasznosított, egy turkiba mosolygott rám anno kislányblúzként, egyszerre beleszerettem, és a gombjaiba is, amit ezen a neszin láthattok is:) A" táska füle" zöld alapon fehér pettyes szalag, neszi méretei:14-21cm, magassága fül nélkül 11cm.




A játék szabályai csak annyi, hagyjál megjegyzést, elérhetőséget ennél a bejegyzésnél, ha van blogod hirdesd meg játékot, és ha gondolod legyél rendszeres olvasóm..:)  A játék vége szülinapom április 19-e éjfél.
Nos, hát játékra fel:))

UI: ..és megint rá kell jönnöm , hogy nem tudok fényképezni..élőben nagyon szép élénk színe van mintás anyagnak..becsszó..:))

60 megjegyzés:

Klaudia írta...

Jelentkezem!!!! Ki is tettem a blogomra!

batorba írta...

Boldog szülinapot és igen szeretnék játszani!:-))) Még nem tettelek ki, majd este...most rohanok a kicsiért az oviba!! Szép napot Neked!

horimarika írta...

Régóta olvaslak, játszom, kiteszlek. És főleg gratulálok a szülinaphoz!!!

Juccantó írta...

Kedves Csipkerózsa!Az is játszhat,aki már nyert egy csodás neszit?????

Etti írta...

Nagyon boldog szülinapot előre is! :) Igazán tetszenek a dolgaid, sokszor belenyúlsz az ízlésembe. :) Én is szeretném a neszit. :)

Unknown írta...

Naná, hogy szeretnék egy ilyet! Boldog szülinapot! :)

Nicihaj írta...

Szia , nagyon szepek a munkaid !

GhostGirl írta...

én is jelentkeznék érte ^^

Edina írta...

Gratulálok!
Én is megpályázom ezt a kis cuki táskát!

Ari írta...

Édes kis neszi, játszanék érte:)
Előre is gratula a szülinapodhoz!

Ceffa írta...

ÓÓÓ de jó!
Már nagyon vártam:)
Már nem csak az ajándékot, hanem szülinapod, szóval ünnepelnék Veled, s a játékra is jelentkezem!

kikocs írta...

Szia!
Játszanék én is! :)

Aranyalma írta...

Nagyon tetszik a táska-neszid, csuda vidám színei vannak! Szeretnék játszani érte!
Így előre is köszönöm, és jó készülődést a szülinapodra! :)

Lola Világa írta...

Szeretnék játszani én is :)
Nagyon tetszik ez a neszi is! Boldog szülinapot!

Monica írta...

Előre is gratulálok a szülinaphoz, sok egészséget és rózsás alkotókedvet kívánok!
A táska gyönyörű!!! Örülök, hogy játszhatunk érte!

latinka írta...

Gratulálok a bölcsebbé válásodhoz!::))
Én is szeretnék játszani!

Ilumilu írta...

Szia!
Boldog Szülinapot előre is!
Köszi a lehetőséget, szeretnék játszani. Meghirdettelek.

Kreatív Cucu írta...

Én is szeretnék játszani :)
Boldog szülinapot!!!

Erika írta...

Itt vagyok én is!!!
Boldog (blog)szülinapot!!

Dalma-Almada írta...

Boldog szülinapot kívánok! Csodálatos dolgokat varrsz, hát most próbára teszem a szerencsémet Veled!!!

Kőrösi Mercédesz írta...

Így is nagyon szép, főleg, ha elképzeljük, hogy élőben még inkább:)) Köszönjük a lehetőséget!
Láttam, élőben egy neszidet Juccnál - csodaszép!!!!!

Pampalini Anikó írta...

Istenke éltesen! Kitettelek, de lepkeeszemmel elfelejtettem jelentkezni akkor! De itt vagyok, naná!!!

Abile írta...

Szépséges kistasi! Szívesen játszom érte! :o)

Erzsébet írta...

Ez nagyon szép! Jelentkezem én is a játékodra! És persze: Boldog szülinapot!!!

Dorka írta...

Szia! Én i szeretnék játszani, nagyon tetszik a blogod. Nekem sajnos nincs, így hirdetni nem tudom :-(. zdorka@gmail.com

Ryki írta...

Szia!
Jöttem én is játszani, kitettelek a blogomba és rendszeres olvasód is lettem :)

Raindrop írta...

Szerelmes lettem. :}

kirszti írta...

Szia! Most jutottam el a blogodra, nagyon tetszenek a munkáid, a neszik, a madárkák... :) Máris hirdetlek a blogomon! :) És előre is boldog szülinapot kívánok!!

Noyka írta...

Ez a neszi több szempontból is nekem való. Szupervidám szín, minta, forma!!! Igazi felfrissülés! nagyon örülnék neki:)

Anita írta...

Nagyon szépséges a táskád és a blogod is tele van szebbnél szebb dolgokkal.
Boldog szülinapot és köszönöm a játéklehetőséget. Sajnos nincs blogom, de ha lenne tuti hirdetném.
Anita

inga írta...

Nagyon tetszik a neszi, örülnék neki.

Amy-kreatív írta...

Boldog szülcsinapcsit kívánok!
szeretnék játszani veled, mert a neszid színe a kedvencem, és nem mellesleg nagyon tetszik!!!
:)))
Amy-kreatív

tipikos írta...

Nagyon tetszik szívesen megnyerném! :DDD

Kati írta...

Most találtam a blogodra, nagyon megtetszett a kis neszesszer, szívesen játszanék érte.

Juli írta...

Óóóóó, de játszanék én is... De az én blogom rejtett, mindössze egy embernek írom. Szóval kitenni nem tudom....
De nagyon szép, csodálatosan ügyes vagy!!!

Ami írta...

Milyen szép!!! De szeretném megnyerni...

Névtelen írta...

Én is játszanék .Boldog szülinapot! az enyém is pár nap múlva lesz!

Adris írta...

Nagyon aranyos kis táska:) Szeretnék játszani!

norono írta...

Szilvi nagyon vidám ez az édes kis neszi!Felvidítaná a napjaimat, az biztos! :-)))
Már ki is tettelek a blogomba!

Kathy írta...

Hat persze hogy en sem maradhatok le errol a lehetosegrol! Nagyon aranyos kis tasika.
Sok boldog szulinapot kivanok!!! :))

Ica írta...

Szia!
Boldog Szülinapot!
Köszi a lehetőséget, szeretnék játszani. Nagyon tetszik a neszeszer!

Unknown írta...

Boldog szülit! Szeretnék játszani, facebookon kitettelek!

Almacukor@gmail.com

Gabessz írta...

Boldog szülinapot kívánok!
Jövök én is szerencsét próbálni! Nagyon tetszik a neszeszer!

Lora írta...

Én is szeretnék játszani. Ki is tettem a blogomon!

Monessa írta...

Boldog szülinapot! Nagyon cuki darab!Én is jövök játszani!

Névtelen írta...

Én is ringbe szállnék érte :):)

veronika76 írta...

Szia!
Boldog szülinapot. Szeretnék én is játszani. Tetszenek a dolgaid.
Üdv Veronika

Bogi írta...

Nagyon aranyos ez a nesszeszer! :) Szeretnék játszani érte. :)

Teca írta...

Nagyon aranyos! Szeretnék játszani, és szeretettel hívlak téged is, és mindenki mást is az én játékomra is: http://kiscsever.blogspot.com/2011/04/pszt-valami-keszul-husveti-jatekom.html

Névtelen írta...

Sziasztok!
Én is szeretnék jelentkezni a játékra.
A blogomba kitettem a játék linkjét is.

Vegazus írta...

Én is jelentkezem a játékra! A képet kiteszem a blogomba.
http://vegazus.blogspot.com/

kekezust írta...

Nagyon szeretnék játszani! Gratulálok a munkáidhoz.

Zsu írta...

Boldog szülinapot!Én is beállok a sorba a nyereményért. :)

Unknown írta...

De kis aranyos :) Én is szeretném ám megnyerni :D

Timi írta...

Boldog szülikét! Kiteszem a cukotás-ra.
Köszönöm a lehetőséget!
Timi

Gizus írta...

Jövök játszani, gyere te is hozzám!
Megosztalak a facebook oldalamon!

zöld béka írta...

Szia! most találtam rád:)) gyönyörű ez a tünemény.

Maminti, a kicsi zöld tündér írta...

Szia, én is, én is játszanék! Annyira édes ez a kis tatyó!! Boldog blogszülinapot!

Lonci (Győr) írta...

Még nagyon sok blogszülinapot kívánok! Szeretnék én is játszani veled, de majdnem lekéstem!

Cinella írta...

Nagyon boldog születésnapot! Szeretnék csatába szállni ezért a szépségért!
Cinella

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers