2011. november 20., vasárnap

Karácsonyi csere-bere


Már régóta gondolkodom rajta, hogy karácsonykor mindegyik szerettemet megszeretném lepni egy-egy kézműves álltal készített termékkel. De hát szerintem sokan vagyunk úgy, hogy főleg decemberben sakkozgatunk hogyan is osszuk be költségvetést. Így arra gondoltam ,hogy ha valakinek megtetszik bármelyik termékem, és lenne kedve csere-berélgetni hát én szívesen benne lennék. Nics megkötés milyen technikával készüljön termék, nyitott vagyok mindenre..:) De akár itt is cserélgethettek egymás között, ha egymásra találtok nálam:)
Nos, mit szóltok ötlethez?:)

11 megjegyzés:

krealady írta...

Nekem nagyon tetszik az ötlet. Már régóta nagy rajongója vagyok a mobiltokjaidnak. Majd szétnézek közöttük - abban az esetben, ha találsz valamit a blogomon, ami neked is tetszene. Azt már most mondom, hogy sajnos a költségvetésem ebben a hónapban kimerült, így akármi is lesz, sajnos csak következő hó 15-e után tudok postázni. Ha neked is jó lenne így, és még tetszene is valami nálam, akkor majd választanék én is tőled, jó? Örülök a lehetőségnek:)

Ilumilu írta...

Szia!
Én örülök az ötletnek, írok privátban.

Monica írta...

Ő a kedvencem: http://www.meska.hu/ProductView/index/170996

Edina írta...

Írtam mailt...varrományos csere most nekem nagyon jól jönne:)

Renus művei írta...

Szia!Nagyon tetszik az ötleted,de sajnos én még új vagyok a blogozásban,így nem sok minden van fenn nálam.Azért ha esetleg találsz valamit,szólj mert én biztos benne vagyok egy cserében!!!

Lora írta...

Én is szívesen cserélnék, nézz szét nálam:)

Tímel írta...

Velem is tudsz bizniszelni:)
Bárki,akit érdekel a lehetőség!

Renus művei írta...

Én már szét néztem...:)

Csipkerózsika írta...

Hűha, milyen sokan jelentkeztetek, köszönöm:))
Amint közbe van kis időm nézelődöm, és jelentkezni fogok:))

Ceffa írta...

Na kérem, még én is jövök!!!!!!
Idén mit csereberélünk? Tetszik valami nálam?

Csipkerózsika írta...

Ceffa: Örülök neked:))Valami szép ajtódísz jól jönne, neked mi tetszene?:)

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers