2012. március 26., hétfő

Száz meg száz..


..kiscsirke és felakasztható tulipánt készítettem megrendelésre. Nem mondom volt mikor megröptettem volna őket udvaron, de kész vannak:)) Sokkal több időt igényelt mint gondoltam először, jó egy hetem ment rá.


 Készültek még már meglévő termékeim reprodukciói is, azokat most újból nem mutogatom, de vannak újonnan készült apróságok is, héten felteszem majd azokat is:)
Fényképek nem lettek valami jók, gyorsan összekaptam párat a dokumentálás jegyében , és már vittem is őket megrendelőmnek..)


10 megjegyzés:

Pampalini Anikó írta...

Most olyan jólesően kacagtam - megreptetni az udvaron - jaj, még a könnyem is kifolyt :-D
Egyébként ilyen kis pipikéket én is varrtam tavaly, 1-2 még elmegy, de ilyen sokat varrni....én is reptetném őket!
De arik nagyon!

Csipkerózsika írta...

Ancsika::)) Akkor átérzed röptetési kényszerem, pedig alapban türelmes ember vagyok..:))

Éva írta...

Nagyon jópofák, aranyosak. Elképzelem hogy ezeket a kicsi dolgokat mennyivel bonyolúltabb lehet készíteni! Mosolyogtam mikor írtad hogy röptetésre gondoltál közben már!:))

Csipkerózsika írta...

Éva: Hát az biztos, hogy inkább megvarrok tíz táskát, mint , hogy megint neki veselkedjek:)) Sok apró munka van velük, pl tulipánokat csipesszel kellett kifordítani, megtömni, végén már kész sebésznek éreztem magam:))

Erika írta...

Ezeket a kiscsibéket már nagyon szeretnék varrni én is. De most egy kicsit megijedtem tőle. :)) De majd meglátom még.

Apró dolgok töméséhez kínai evőpálcikát szoktam alkalmazni. Azt amelyiknek van egy kis fény is. Nálam ez vált be.

Erika írta...

Ezeket a kiscsibéket már nagyon szeretnék varrni én is. De most egy kicsit megijedtem tőle. :)) De majd meglátom még.

Apró dolgok töméséhez kínai evőpálcikát szoktam alkalmazni. Azt amelyiknek van egy kis fény is. Nálam ez vált be.

batorba írta...

Emelem kalapom!:-)))Tavaly elött én is csinákltam egy kosárnyit...és elég is volt! De azon gondolkodom...lehet az idén is kellene...:-)))

Szép napot neked!

Csipkerózsika írta...

Erika:Azért megijedni nem kell, főleg ha saját céélra szeretnél pár darabot varrni, azt még tán élvezni is lehet:))
Nem rossz ötlet, legközelebb veszek pálcikát, hátha..:)
Batorba:Köszönöm:))Ugye , hogy ugye?!:))Akkor hajrá..:))Szép napot neked is:))

Jucus írta...

Tündériek ezek a kakaskák! A tulik is nagyon vidámak! Tetszenek!

Csipkerózsika írta...

Jucus: Köszönöm, örülök, hogy tetszenek:)

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers