2011. április 20., szerda

Újból játék nálam:))


..próbálkozás szüleménye ez a kicsit nagyfülüre sikeredett "Bendegúz" , gondolkodtam mi is legyen vele, végül arra jutottam ,hogy keresek neki szerető társat, családot kik hibáival is elfogadják..:))
Játék menete szokásos:- hagyj itt bejegyzést, elérhetőséget
                                   -legyél rendszeres olvasom
                                   -ha tudod , hírdest meg játékot
Hát akkor induljon útjára ez a játék is:))
Ui:Játék vége május 7.-e, maci névnapja:))

17 megjegyzés:

Lora írta...

Elsőként jelentkeznék!:) A lányomnak nagyon tetszene!

Napsugárkisasszony írta...

Nagyon édes,én is szeretném!:)

norono írta...

Szia Csipke!
Abbeli elkeseredésemet, hogy a gyönyörű neszidet nem én nyertem meg (brühühü)egyből orvosoltad egy újabb játékkal!Hogy bírod ezt?!:-)))
Nagyon cuki kék maci! Tökéletes lenne a barátnőm újszülött fiacskájának!

Juccantó írta...

Ez a Bendegúz nagyon aranyos..a macikat is szeretem!!!

Névtelen írta...

Szia!
Én is jelentkeznék a játékra.

Nicihaj írta...

Szerintem is cuki ! En is szeretnem !!

Ami írta...

Hogy Te milyen kedves vagy! :)
Nekem is nagyon tetszik maci, remélem örökbe fogadhatom :)

Monica írta...

Nagyon éééééééééédi!!!!

Kati írta...

Én is szeretnék egy ilyen macit.

Era írta...

Annyira aranyos :) Jelentkezem én is. Szép napot!

Unknown írta...

Szeretnék játszani én is! Élőben sokkal szebb színe van!:))

Unknown írta...

nagyon örülnék Bendegúznak én is!

Timi írta...

Tekintve hogy nekem van egy két lábon járó Bendegúzom, jól jönne mellé egy négy lábú is :)
Kitettem a blomora.

inga írta...

cukorfalat, lenne helye :)

Tünde írta...

Én is szeretnék részt venni az örökbefogadásban. :) Nagyon aranyos kis jószág. :)
Lennék rendszeres olvasód is, de nem működik az a linked épp. Kicsit később visszanézek, addig is kiteszem a blogomon a hirdetésed. :)

Klaudia írta...

Jelentkezem!

Monessa írta...

Nagyon édi játszok én is! :)

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers