2011. április 6., szerda

"Rozi" a telt idomú nyúlhölgy..

..történet ott kezdődik, hogy reggel boltba belekukkantottam az e havi Praktika magazinba, ahol megláttam ezt az elvont kis nyúlfigurát, szerelem volt első látásra, szóval hazaértem ,félredobtam mindent és neki estem Rozinak..:)) (Lehet nem pont ugyan olyan, mivel újságot nem vettem meg..de hát hol maradna az alkotói szabadság..:)) Méretei:30-22cm, füleivel 55cm magas, tehát nem is kell neki fogyózni..:))




Igazi puha alvó-játszótársá válhat, szemeit , orrát hímeztem, tehát pici babusnak is akár jó lehet kisbarátnak..:) Teste vatelinnel van tömve.

6 megjegyzés:

Csipkeherceg írta...

Nagyon aranyos:-) Ha kis gyerkőc lennék biztos nagyon örülnék egy ilyen alvótársnak:-) Azok a nagy fülei:-)))Szuper:-) Na és a hajócskázással haladsz valamerre? :-)

Csipkerózsika írta...

Csipkeherceg: Olyan kis bunfurdi, én is imádom..:))
Haladok..leginkább semerre..:)gdg Nem akar ez nekem menni..:)gdg

Ceffa írta...

Nagyon édes kis nyuszmusz:))
Még-még sok ilyen szépséget légysziiii!!

Csipkerózsika írta...

Ceffa: Köszi:)) Kérésed parancs..:))

Unknown írta...

Hogy ez mennyire állat!!! :D Egyszerűen nagyszerű! :)

Csipkerózsika írta...

Diusbd: Hát ez nagyon..:)) Szerintem is, engem is az fogott meg benne:))

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers