2011. január 27., csütörtök

Holdviola táska



Ez a táska nem jöhetett volna létre, ha nem keverem össze a szabásmintákat..még most is verem a fejem a falba, hogy lehettem ekkora h...:)) Eredetileg egy masnis táska megrendelésem volt, de mikor vettem elő szabásmintát beszélgettem, másra is figyeltem.és a dögös vörös bögyös táska  mintája akadt a kezembe...pedig már ismerhetném magam..:) Ti jártatok már hasonlóan?:)  De ha már így alakult, kapott egy másabb díszítést, a virág itt is levehető, és akár brossként is szolgálhat..:)

6 megjegyzés:

Ceffa írta...

Dögös bögyös vagy masnis.... mindegyik csodaszép!!
De én a helyedbe még egy masnit is készítettem volna és egy új modell születik... masnis dögös bögyös::))
Puszillak

Erika írta...

... és ezért lett ilyen másfajta nőcis táska.

Csipkerózsika írta...

Ceffa: Ha lúd legyen kövér..:DD
Erika: Így utólag már én sem bánom, hogy így alakult..:))

Kreatív Cucu írta...

Nagyon jó ez a táska...a véletlenül félre sikerült dolgokból sokszor szuper táskák születnek ;)

Lonci (Győr) írta...

Ne is bánd, mert nagyon elegáns táska kerekedett ki belőle, szó szeRint:-)))

Csipkerózsika írta...

Cucu: Igen ,szerencsém volt..:))
Lonci::D Igazad van..:))

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers