2011. február 22., kedd

Tavaszi táska II.




A Barka nevet adtam neki, ha már a tavasznál , virágoknál járunk..:) Az első példány a farsangi tombolára fog menni. Sokat gondolkodtam rajta, hogy mit is varrjak, és végül több apró dolog helyett inkább ez a táska született meg. Szabásmintát is kiszerettem volna próbálni, tehát most pont jól jött ez az alkalom..:) Amit tudni kell róla, főanyag erős bútor vászon, arra került a mintás anyag, mágneszárral záródik, egy belső zsebe van. Méretei:szélesége31-38cm, magasága 34cm. Táska pántja állítható, saját anyagából készült.

11 megjegyzés:

Zsuzska írta...

Nagyon szép táska ! Bárcsak elhozná a tavaszt :)

Oxana Bolgova (B.Oxy) írta...

Very beautiful bag!

Juccantó írta...

Gyönyörű!Elfogadnám!!!

Kreatív Cucu írta...

Szuper lett ez a táska!
Én is szoktam használni ezt az anyagot, nagyon szeretem :)

Csipkerózsika írta...

Zsuzska: Köszi, reméljük így lesz..:)
bg-booms: Thanks:)
Juccantó: Köszi, örülök, hogy tetszik:)
Cucu:Köszi:) Szerintem is tökjó kis anyag, mikor megláttam boltba ,egyszerre lecsaptam rá..:))

Ceffa írta...

Szia!
Nekem is van kedvencem.... most ez a szépséged az::)))
Szeretem ezeket a színeket. Visszafogott mégis elegáns és huncut lett a virágmintától.
Ez a fazon pedig biztosan keresett lesz..
Csodássss:)

Csipkerózsika írta...

Ceffa::))) Köszi, édes vagy..:) Én is úgy gondolom, hogy elég jól kihasználható táska, szinte mindenhez illik..:) Kíváncsi vagyok vajon ki fogja megnyerni...:))

Kathy írta...

Aranyoooos!
A szaggatott vonal mintha a mehecska utjat mutatna amint egyik viragtol a masikra szall! :))

Csipkerózsika írta...

Kathy: :)) Méhecske GPS táska..:))))

Erika írta...

Szuper a fazonja és a színösszeállítás is!!
A méhecske útja tovább folytatódik a hajtókán is.:))

Csipkerózsika írta...

Erika::)) Köszi:)) Nekem is bejött ez a fazon, de most kiakarok próbálni olyat is, amin még jobban látszik rombusz forma,alak..:) Talán holnap majd tudok róla hozni képeket..:)

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers