2010. augusztus 25., szerda

Malaclopó-



..nak neveztem el,méreteit tekintve..:)) Barátnőmnek készült,mi ha már múlt héten meglett volna,akkor is késésbe lettem volna vele..:)gdg De most elkészült..:)) Gondolkodtam rajta,hogy díszitsem-e még,de végül úgy döntöttem hagyom érvényesülni anyagot.Trikó fazonú szabásmintát használtam,mit ITT találtam.Belül két zseb is található apróságoknak.Jah,és újra hasznosított,egykoron ruha volt felhasznált anyag,de már eleget porosodott szekrénybe..:) Próbáltam normális képet készíteni,de felhős,borús az ég,ilyenre futotta..:)gd

3 megjegyzés:

Kathy írta...

Nagyon jo! Csak a malacot nem talalom! :))
Tetszik a ferdepantbol keszult kis szegocske. :))

Klaudia írta...

köszike:))))
nagyon jó lett

Csipkerózsika írta...

Klaudia:Nincs mit,használd jó sokat..:))
Kathy:A malac a táskába van..:)))Szerintem is elég jól passzol hozzá,és még a dolgomat is meg könnyítette..:))

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers