2011. szeptember 14., szerda

7.-es matek házi


..hát biza kifogott rajtam mikor kérdezte Noémi ugyan hogyan kell már megcsinálni..:)gdg
Épp suli napom volt, gondoltam  megkérdeztem tanáromtól megoldást. Vittem haza eredményt, mint legalább is egy véres kardot, erre benyögi csajszi ,hogy már elkészítette:) Olyan büszke vagyok rá:)) /Bár még fel kell dolgoznom magamban , hogy eljött idő mikor kifogott rajtam matek példa:))/
Nos miről is van szó:

Írd fel az azonos alapú hatványok hányadosát hatvány alakban!
10 99
1033


/tudom kitevőnek jobb fent kéne lenni számnál, de nem tudtam úgy leírni nektek:)gdg/

Ha van kedvetek, várom a megoldásokat:))

2 megjegyzés:

Andicsek írta...

amikor én még kislány voltam.... nos akkor sem voltam jó tanuló. Azthiszem még nagyon tanuló sem voltam. Nem nagy dicsőség de egyenletet sem nagyon(azthiszem egyáltalán) nem tudok megoldani. hű de bonyolult lettem(na ahhoz legalább értek). Szóval tőlem ne kérdezz ilyeneket!:)

Csipkerózsika írta...

Andicsek:Úgy tűnik sokan vagyunk evvel így:))

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers