2011. augusztus 31., szerda

Pillangós pénztárca..



..egy kedves megrendelőm számára, alap a pillangó-kisasszony pénztárcám volt, de még pluszban került bele kártyatartó,így összesen 20db kártyatartóhely van benne.

Díszítésként pedig kapott egy nagyobb applikált pillangót.


Kiegészítőként egy neszi készült hozzá.

 Kicsit más..
Energia szintem kb 0, teljesen leszívja a mások furkálódása, rosszindulata, egymásra mutogatás, más szemében szálkát, magáéban gerendát meg nem látás. Az az egészben a pláne, hogy anno azért kezdtem el foglalkozni evvel a hobbyval, mert kikapcsolt , örömöt szerzett, ez végül is most is meg van, szerencsére vásárlóimtól sok kedves szót kapok, de az előbb említett dolog megmérgezi az egészet...és ehhez nem kell ,hogy én kapjam ezt az egészet, még is magamra veszem..bocsi rátok zúdítom ezt az egészet..ez a blog elvileg nem ezért van ,de néha én is kibukok..

11 megjegyzés:

Edina írta...

Akár én írtam volna a megjegyzésedet...:( Sajnos ez van, nem tudunk mit csinálni!

a pénztárcád meg gyönyörű lett!:)

Csipkerózsika írta...

Edina:Igen, sajnos ez van, tudom túl lépek majd rajta, csak idő kell.
Köszönöm, bele adtam apait, anyait..:))

krealady írta...

De mi a jó bánatot lehet itt szemétkedni, furkálódni? Én nem tudom elképzelni, max. azt, hogy hülyének nézik az embert, hogy mi értelme van kézműveskedni a mai világban. Mert hogy szépeket alkotsz, az egyértelmű, abba nem köthetnek bele. Akármi is volt, én örökös rajongója leszek a kis mobiltokjaidnak IS, és reménykedem, hogy hamar túllépsz a tipikus magyar habitusú, rosszindulatú megjegyzéseken, amiket kaphattál ezek szerint. További jó munkát!

Edina írta...

az a baj hogy nem olyan könnyű túltenni Magad rajta...nekem konkrétan az éjszakám is ráment az engem ért tegnapi furkálódásra:(

Csipkerózsika írta...

krealady:Ez jó kérdés, valószínű jó magyar szokás..sajnos..
Mi értelme..hát nem ebből fogunk meggazdagodni azt bizt..:)gdg Néha amennyi meló bent van egy termékbe.., de szeretem az alkotás örömét, és , hogy másoknak is örömöt tudok okozni velük..:)
Köszönöm, kedves vagy..:)
Nem én kaptam, de nálam célozgatás is elég, mindent magamra veszek, tudom rossz szokásom..

Csipkerózsika írta...

Edina: Tudom miről beszélsz, sajnos én is ilyen vagyok, sokszor napokig nem tudok normálisan aludni ilyen hülyeségek miatt..és abba akarom hagyni egészet..

Pampalini Anikó írta...

Jaj, Csipke! Abba ne hagyd!!! Hát én úgy szeretek hozzád járni...és nem csak én! És, igen mióta én is elkezdtem igaziból foglalkozni a varrással, azóta egyre többször futok bele olyanokba, akik gonoszdi megjegyzéseket tesznek (Jaj, de helyes kis cipő, pont ilyet láttam a Meskán csak másnál! De jól lemásoltad! - Ez az én saját sablonom, és teljesen más a varrás stílusa, másképp állítom össze az egész cipőt! - Ja! Pedig olyan, mint .....-é! - Hát, drágám, cipőben nincs túl sok variációs lehetőség, mármint a formájában, ezért aztán a cipők hasonlítani szoktak egymásra formailag, ezért nem kesztyű!)
Biztos front van, tegnap engem is megtalált egy kedves ismi, nem is aludtam miatta egész éjjel...Bolond a világ, mi magyarok pedig irigyek,rosszindulatúak vagyunk, sajnos!Itt a blogon is egyre többször látom eme "szép" jelenséget!

Csipkerózsika írta...

Ancsika:Aranyos vagy, köszönöm kedves szavaid..:)
Sajnálom, hogy ez a dolog egyre jobban elterjed,nálam sem első eset már, de most bukott ki..
Nekem is az véleményem , hogy alap már rég fel van találva akár kis cipő, táska, neszi, pénztárca stb , és erre próbálja szerintem mindenki ráhúzni a maga kis személyiségét, és vannak az irigy, rosszindulatú emberek, kinek boldogabb lelkük ha másikba bele taposhat rosszmájú megjegyzéseivel..nem is tudom miért gondoltam ,hogy itt másképp van, úgy tűnik még mindig elég naiv vagyok..

Juccantó írta...

Én csak jelzem,hogy nagyon sok örömet okozol nekem is a munkáiddal...kedvet kaptam én is a varrogatáshoz!Ez a pénztárca és neszi pedig művészi munka...ez már nekem nagyon nehéz,nekem még nincs gyakorlatom ilyen bonyolult munkához,de nagyon szeretném megtanulni!!!Várom a további munkáidat....!!!

Csipkerózsika írta...

Jucccantó:Örülök, hogy kedvet kaptál tőlem varráshoz, ha kell segítség csak szólj, szívesen segítek:)
Hát azért egy ilyen munkához már nekem is össze kell kapnom magam az már igaz..:)
Lesznek, annyi mindent szeretnék még elkészíteni, csak hát tudod közbe..

Orbis írta...

Igazán gyönyörű ez a pénztárca! Nagyon ügyes vagy! Neszikkel párnahuzatokkal, még rongybabákkal is elboldogulok, de egy ilyenbe bele sem mernék kezdeni :) És a színe is nagyon tetszik, meseszép lett!!!

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers