2010. augusztus 17., kedd

Autós torta


Fényképeket böngészve találtam rá erre a képre,még tavaly szeptemberben készült Istim szülinapján.A torta készítést én követtem el,egy hétig legalább tervezgettem hogyan is oldjam meg..hát így sikerült..:) Nagy sikert aratott meghívott barátai körében..:) Az alapot két külön megsütött kerek tortaformából illesztettem össze,majd a jól bevált csokikrémmel töltöttem meg,kívülről tejszínhab,mandula,úttest tortabevonó, és írószerboltban vásárolt zászlók,radir autók díszítik...)

3 megjegyzés:

Kreatív Cucu írta...

Húúú de jól néz ki :)
Én minden szülinapra megpróbálok valami igazán szép tortát készíteni, de mindig az a vége, hogy csak bosszankodok, azt mondom a férjemnek, hogy soha többet nem sütök, a vendégek meg azt mondják: Nem baj....de legalább nagyon finom! :)
Valahogy elcsúsznak a lapok, nem lesz egyenletes a piskóta...stb
De nem adom fel :)
Neked gratulálok! Nagyon jól néz ki!

H. Mária írta...

Nagyon jól néz ki. :)
Rendszeres olvasód lettem, mert kíváncsi vagyok a blog folytatásra. :)

Csipkerózsika írta...

Köszönöm Cucu! De nehogy azt hidd ,hogy én nem rontok el tortát..legutóbbi épp kutyáig repült..szegény azt sem tudta most mi van..:))
Mária!Örülök ,hogy így döntöttél,remélem nem okozok csalódást..:)

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers