2010. szeptember 30., csütörtök

Díjat kaptam:)

Egy hozzám közel álló kedves blogerinától, Kathytól:) Akinél gyönyörűbbnél gyönyörű ruhák láthatók szinte nap mint nap..:) Nézzetek be hozzá,és ti is fájdítsátok szíveteket..:))
Szabályok a vándordíj továbításához!




1. Meg kell köszönni.
2. Ki kell tenni a blogomba.
3. Be kell linkelnem akitől kaptam.
4. Tovább kell adnom 7 embernek.
5. Be kell linkelnem őket
6. Megjegyzést kell hagyni náluk.
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.


Akiknek pedig szeretnem továbbítani a díjat!
Shushanna
Bea
Hegemony
Lilang
Moncsi
Csipkebogyo
inecsg
Rólam pedig hét dolog mit tudni lehet:
1.Én is várom hétvégét,mint gyerekek:))
2.Imádom az őszi,meleg színeket:)
3.Szeretek sütni,főzni:)
4.Még mindig nem fogytam le:))
5.Sose végzek házi meloval:))
6.Próbálgatok horgolni..hát,van hová fejlődni..:))
7.Orhidea szerelmes vagyok:))

5 megjegyzés:

Erika írta...

Gratulálok a díjhoz!

Moncsi írta...

Gratulálok a díjhoz.:)

Hegemony77 írta...

Gratulálok a díjhoz! És köszönöm hogy gondoltál rám!

Lilang írta...

Köszi szépen :)

inecsg írta...

Gratulálok a díjhoz! Köszönöm szépen, igyekszem minél előbb eleget tenni!

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers