2012. április 24., kedd

Piroska baba


..történet ott kezdődik, hogy egy kedves ismerősöm megkért készítsek csöpp lánykájának egy kis babát. Eddig az ilyen kéréseket vissza szoktam utasítani, mivel nálam százszorta profibb készítők vannak ezen a területen. De mivel személyes ismerős kért meg, végül úgy döntöttem, hogy teszek egy próbát, hát ez lett az eredménye..:)

 Legjobban talán a fej , arc kialakítástól féltem, de talán elsőre nem lett annyira gáz..:)

Mivel pici babának készült, nem tettem rá semilyen lenyelhető dolgot, hajába egy kis textil virágot kapott, masnit is rögzítettem pár öltéssel.Arcát hímeztem.Ruhája levehető, ha esetleg később öltöztetni szeretné. Noémi már neki akart állni, de időben elkoboztam tőle:))
Mérete kb 28-29 cm.
Képek nem valami jók, esős, borús idő van...

6 megjegyzés:

Csipkeherceg írta...

Nagyon szép lett! Igazán ügyes vagy, senki meg nem mondja hogy ez az első:-) Gratulálok:-)

Ceffa írta...

Húúú de ügyi vagy:))) Nagyon csinos kis baba!!!

Csipkerózsika írta...

Csipkeherceg:Köszönöm:)) Igyekeztem minél szebben elkészíteni..:)
Ceffa:Köszi:))remélem kis gazdija is így fogja gondolni:)

Börzsönyi István írta...

Hát drágám tényleg szép lett.:) Meg nem mondanám, hogy ez az első. Büszke vagyok rád!

Csipkerózsika írta...

Köszönöm, édes vagy:*)

kikocs írta...

:) szép nagyon! És én sem látom rajta, hogy első.

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers