2012. április 19., csütörtök

Egy kis apróság..:)

..rég nem írtam már, azóta készülgettek termékek, holnap szeretném majd őket egybe lefényképezni mielőtt hétvégén viszem őket a Szent György napi vásárba Szombathelyre..:)
 Hát kíváncsi leszek , hogy mi lesz, tiszta ideg vok, még sosem voltam normális kézműves vásárba..tetszenek-e termékeim..kell-e egyáltalán valakinek..:)gd No majd kiderül:)
Esetleg tudnátok tanácsot adni, hogy kb mennyi termékkel érdemes menni, mi számít normál bevételnek, hogy érdemes kitenni árút? vagy akár mi ami eszetekbe jut megköszönném..:)
Jah és amit most hoztam: megrendelésre készült mobiltok és pzs tartó/ezer éve nem varrtam már pzs tartót/:)

2 megjegyzés:

Bebi írta...

A blogomon vásár címszó alatt találsz képeket, én kb. 50-60 termékkel szoktam készülni a 2 napra, időjárás függvénye, mennyire van kedvük vásárolni a nézelődőknek!

Csipkerózsika írta...

Bebi: Oké, megnézem:) De jó , hogy írtad, gyorsan össze számolom nekem mennyi van:))

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers