2011. november 19., szombat

Tönkölybúzával töltött "babzsák"



..eléggé paradoxonul hangzik de talán így lehet legjobban beazonosítani..:))
Már készítettem hasonló jellegű párnákat, csak azok árpagyöngyével voltak töltve, kérésre plusz levendulával is. Azt gondoltam bővítem a repertoárt..:))
Mint tudjuk a tönkölybúzának nagyon sok jó tulajdonságai vannak:  A tönkölybúza évekig tartó használat során sem veszíti el előnyös tulajdonságait. Nem vált ki allergiát, és az atkák sem telepszenek meg benne. Így allergiás kis gyerkőcök is nyugodtan használhatják.


Ha melegítésre szeretnéd használni tedd egyszerűen fél percre a mikróba, vagy 50 fokon 5-10 percre a sütőbe.
Használhatod akár hűtésre is, ha beteszed a mélyhűtőbe egy negyed órára.
Melegen enyhíti például a hasfájást, fülfájást vagy felnőtteknél ízületi  fájdalmakat, hidegen fogfájásra, gyulladt terület hűtésére..stb. De kellemesen felmelegíti  pici ágyát hideg téli napokon, vagy hűti, ha forró nyári meleg van.


Természetesen ezen verzióhoz is kérhető plusz levendula töltet, kellemes illata, nyugtató hatása miatt.
Szerintem Jézuska is szívesen visz ilyen kis kedves ajándékot angyalkáinknak /akikbe azért közbe véleményünk szerint kisördög is belebújik..:))/
Na írtam kisebb regény , ebéd sehol, úgyhogy szép vasárnapot mindenkinek, irány a konyha:))

1 megjegyzés:

Monika írta...

Köszönöm,hogy leírtad a tönkölybúza használati utasítását, mert van két kispárnám, de ezeket nem tudtam.Plussz: tündérieket varrtál!

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers