2011. július 5., kedd

Pillangókisasszony pénztárca:)

A Dolly pénztárca volt alapötlet megrendeléshez, csak lila legyen és pillangós, jah és lehessen fényképtartója..:) Nos úgy vélem mindhárom kritériumnak megfelel..:))
Külső részére pillangók belső anyagból repültek rá, vatelint tettem alá, majd sűrű cikk-cakk öltéssel körbevarrtam.

A fényképtartó rész pluszba került be középre, mindkét oldaláról lehet tenni bele képet.
Többi változatlan, jó sok kártyatartó, külön rész papír illetve fémpénznek.
 
Nektek milyen az ideális pénztárca?:)

8 megjegyzés:

Klaudia írta...

Nekem tetszik látom jó lett az átlátszó fólia :) De az az aprópénz tartón a húzózár (a profik nyelvén) nekem még mindig fordítva van.:)))

Csipkerózsika írta...

Igen, úgy tűnik beválik..:)Szerintem meg tökmind1, vissza is kell húzni, akkor meg azért lenne fordítva...:)

erikastyle írta...

Nagyon tetszik a formája az anyaga és az egész ahogy van! Ügyi vagy! :))))

Ceffa írta...

Csipke nekem nagyon tetszik:)))
Nem színem ugyan ez a lila de a pillangók nagyon aranyosak.

Napsugárkisasszony írta...

Aaaaa de jó!<3

Csipkerózsika írta...

Erika:Köszi:))Élőben még szebb, sajna jobb képet nem tudtam róla készíteni..:)
Ceffa:Örülök, hogy neked is bejön:))
Köszönöm a pillangók nevében is..:))

Newsee írta...

Nekem is nagyon tetszik! Kérdezted: nincs ideális pénztárca mert egyik sem varázsol magába pénzt, s mindig több a kártyám mint ahány hely leledzik benne :-)
De a tiéd tetszik!

Csipkerózsika írta...

Newsee:Az igaz, egy pénztermő pénztárca nagyon csak jó lenne..:))
De kártyatartót annyit lehet bele varrni amennyi csak kell..:))
Köszi:))

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers