2011. január 2., vasárnap

Téli hangulatú táska 2.




Hétköznapok remek kiegészítője lehet ez a télies hangulatban készült táska.Állítható pántja miatt kedved szerint átvetve,vagy simán válladra téve is hordhatod.Méreteit tekintve férjemet idézve kisebb második világ háborús harci alakulat is elfér benne..:))Pontosabban:talpánál 38cm,"szájánál" 30cm,mélysége talpánál:12cm.Fedlapnál gombbal,szájánál mágnes zárral záródik.Belül egy osztott zseb található apróbb dolgoknak.Bélése steppelt fekete kabát bélés.Pántja 67-127cm között könnyen állítható.Főanyaga erős,télies hatású,középre mintás szövet lett beillesztve.Fedlapja puha,hosszú szőrű műszőrme.
Készült hozzá egy boríték fazonú neszi táska is apróbb női dolgoknak.Fekete bélés selyemmel bélelt,táskán lévő gombbal meg egyező gombbal záródik.Méretei:23-13cm.
Kép kicsit csalóka,ennél élénkebb,mélyebb fekete egész össze állítás,szóval szebb:))

6 megjegyzés:

Klaudia írta...

nagyon szép!

Klaudia írta...

gyere a blogomra lenne valami ötletem!

Pampalini Anikó írta...

Boldog Új Évet! Én csak most érkeztem vissza a dolgos hétköznapokba, Te meg már kidolgoztad magad! Jó szőrös tatyi, érdekes a kombináció!
Nekem olyan munkaerőre lenne szükségem, amit egy lejjebbi bejegyzésedben "mutogatsz", megrendelhetőek? Kéne egy kis fát vágni....

Csipkerózsika írta...

Klau:köszi,megyek..:)
Ancsika:Neked is:)Annyira sok mindent azért nem csináltam..:))
Élőben jobb,nem tudok normális képet készíteni...)gdg
Ha lehetne én is megrendelném őket,azt sem tudom minek álljak neki.:))

Erika írta...

Te mennyi mindent készítettél egy pár nap alatt!!!:)

Szuper a táska! Tetszik a kép a hóesésben!!

Csipkerózsika írta...

Erika:Kihasználtam,hogy itthon volt párom..:))
Köszi,adta magát a táj..:)

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers