2011. január 22., szombat

Díjat kaptam!:)

Frihanna tisztelt meg vele,itt is köszönöm, hogy rám gondolt...:)

Íme a szabályok:


- Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.

- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.

- Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.

- Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.


Az én jelöltjeim:
 Arszi 
 
 


9 megjegyzés:

H. Mária írta...

Gratulálok!:)))))

Aranyalma írta...

Köszönöm, aranyos vagy!
Jó kis kutatómunkát adsz nekem, de sort fogok keríteni rá. :)

frihanna írta...

Köszönöm, hogy elfogadtad!
:)

Erika írta...

Hűha! Köszönöm szépen ezt az ajándékot! Nagyon megleptél vele. Nem tudom mivel érdemeltem ki, de hálás vagyok érte. Természetesen elfogadom!
Puszi!

Erika

Pampalini Anikó írta...

Nekem? Nahát! Te egy tünemény vagy! Köszönöm szépen! Gondolkodóba esem, kinek adjam tovább. Még egyszer köszi a megtiszteltetést :-)
Egyébként azért jöttem, hogy a szépséges táskád közelebbről is megcsodáljam. Nem vagyok egy táskás típus, zsebre gyűrök mindent, amit bírok. De ez valami szépséges....az a pipacs - nekem az - valódinak tűnik.

Aranyalma írta...

Egy héttel elhalasztom a feladatot, de nem felejtem el, ígérem! :) Köszönöm a türelmet!

Ceffa írta...

De jó!!!
Szeretem a meglepetéseket és amit
Tőled kaptam az igazi megtiszteltetés is egyben.
Köszönöm, nagyon jól esett.
Puszillak érte:D)

Csipkerózsika írta...

Mária: Köszönöm, kedves vagy:)
Aranyalma: Nincs mit, és akkor adod át mikor időd lesz rá..:)
Frihanna: Én köszönöm, hogy megtiszteltél vele:)
Erika: A gyönyörű dolgaiddal, miket alkotsz..:)Nincs mit, fogadd szeretettel..:)
Ancsika: Sok minden szépet alkotsz te is, ideje ,hogy minél többen felfedezzenek maguknak:)Pipacs..eszembe nem jutott volna..és mennyire igazad van, köszi:))
Ceffa:Nincs mit, sok szép gyönyörűséget látok nálad, had lássák minnél többen..:))

arszi írta...

Kedves Csipkerózsika!
Szeretném megköszönni hogy rám is gondoltál :D Természetesen elfogadom !!
Szép napot ! :)

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers