2010. október 6., szerda

Segítség!!!

Gondolkodtam a témán délután,és megosztanám veletek ,hogy mire jutottam.Persze ha bármi észrevételetek van a témában kérlek jelezzétek,mivel ilyen téren semsok tapasztalatom van.
Nos,ha felszeretnétek ajánlani saját készítésű munkátokat,küldjetek nekem egy emailt,melyben legyen a termékről kép,hozzá leírás,és hogy mennyi a posta költsége.
Én kiteszem blogba mindegyik alkotást külön hozzászólásban,melyben szerepel minden a termékről.1 ft jelképes összegről indítanánk licitet,minden termékre pontosan 2 hétig lehetne szavazni.Akinek aznap éjfélig a legutolsó licitje van,megnyerte terméket.
Én felveszem vele kapcsolatot,átutalja nekem a termék árát,én jelzek készítőnek ,hogy postázhatja terméket.
A befolyt összeget pontossan nyilvántartom,és Ti is nyomon követhetitek a blogon. 5- 10ezer forintjával befizetem helyi vörös keresztnek,miről kérek számlát,és befényképezem ide.

Nincsenek megjegyzések:

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers