2010. augusztus 18., szerda

Nyuszi hopp:)



Bátyám kis-nagylányának volt szülinapja.Most épp ,nyuszis, dolgokért rajong..:) Hát mi mást is tehettem, mint varrtam neki egy táskát kedvencével díszítve...) Öröme kellő ,fizetség, volt..:) Nos..van neki egy nővére is,közelgő névnapjára le is adta nyomban ,megrendelését, és akkor már lányom sem maradhat ki,úgy ,hogy most szaporodnak táskák ,mint ,nyúlak...)) Persze azért mindegyiknek más lesz szabása..:)
Fekete steppelt anyagot úgy vettem,szürke anyagom volt itthon .Mágneszárral záródik,belül osztott egy zseb található.Nyuszi sablonját saját kézzel rajzoltam,mivel nyomtatásba állandóan elcsúsztak arányok..gd Szürke anyagból paszpóloztam,hogy kicsit még dobjak rajta...)

1 megjegyzés:

Böbilla írta...

Nagyon jó lett ez a nyuszis táska,az én kislányomnak is a nyuszi a kedvence

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers